Friday, May 4, 2018

අළුත උපන් බබා නෑවීම

බබාව නෑවීම

අළුත් අම්මා  කෙනෙකු ට අළුත් අත්දැකීමක්
හිතට හයිය අරගෙන කරන්න  ඕන  දෙයක්
මං වගේ  තනියම ඉන්න  කෙනෙක්  බබාව
නාවන්නේ කොහොමද එහෙම කෙනෙක්  ඉන්නවනම්  උපකාරයක් වෙන්න ලියන්නේ

බබා  ලැබෙන්න  ඉස්සෙල්ලම  ඔයාල  නියපොතු කොටට කපන්න
මුදු  වලලු වගේ දේවල්  නැත්නම්  හොදයි කියලා මට හිතෙනවා

මමනම්  බබාව නාවන්න ගත්තේ පෙකණිය  වේලිල  වැටුනට පස්සේ
එතකම් මද රස්නේ උණුවතුර  වලින්  නැපියක් පොගව ලා  උදේ හවස  පිහදැම්මා
සමහර  අයනම්  මුල් ඉදන්ම  නාවනවා

ඔයාලත්  ගෙදර තනියම නම්  ඉන්නේ  ඕන දේ මුලින්ම  ලෑස්ති  කරගන්න

  baby bath tub
තව චූටි බේසමක්
bath sheet  එකක් හරි cot sheet එකක් හරි
හිල් පොල් කට්ට  හෝ පොඩි  කෝප්පයක්
මෘදු  සබන්  හෝ head to toe wash වර්ගයක්
baby towel එකක්

අම්මා  මට කියලා දුන්නේ   bath tub  එක බිම තියලා බංකුවක  වාඩිවෙලා  නාවන්න
ඒත් මට ඒක අපහසු නිසා මම බාත් එක දිගට ටීපෝවක  තියලා ඇදේ  වාඩි වෙලා නෑව්වේ
බිම පැත්තකින් බේසම තියාගත්තා
ඇදේ එක පැත්තකින්  cot sheet  එක එලා ගත්තා
අනෙක් පැත්තෙන් towel එක එලාගත්තා
හරි  ක්‍රමය නම්  උණු වතුර  bath tub   එකේම  නිවෙන්න  තියලා  නාවන්න  ගන්න  එක
ඒත්  මම උනු වතුර  ඇල් වතුරෙන්  නිවලා  ගත්තා
බබාව උකුලේ තියාගන්න
නුහුරු අතින් බෙල්ල  support  කරලා අනෙක් අතින් අතට වතුර  ටිකක් අරගෙන  ඔලුව  අතගාන්න. කෝප්පයකට හරි පොල් කට්ටෙන් හරි වතුර අරන් ඔළුවට  හෙමිහිට  වත් කරන්න
සබන් චුට්ටක් ඔලුවට  ගාල  බේසම ට අල්ලලා  හෝදන්න

ඊට  පස්සෙ  තව වතුර  ටිකක්  ඔලුව ට වත් කරන්න
සමහර අය බබාගේ  ඔලුව  පිහ දානවා
ඒත් මම එහෙම  කලේ නෑ
ඊළඟට  තමයි අමාරුම  කාරිය

මම නම් කලේ බබාව   cot sheet  එක උඩ තියලා වතුර  ටිකක්  ඇඟේ ගාලා  සබන්  හරි baby wash එක හරි  ඇඟේ  ගානවා
බෙල්ලේ  නැවුම් වල කිහිලි  ඉකිලි   අත් කකුල් වල නැවුම් වල හොදට ගාන්න
 ඊළඟට  තමා වැදගත්ම  කොටස
මම දකුණත්  මම මගේ වම් අතින්  බබාගේ බෙල්ල  පිටි පස්සෙන් අත දාලා බබාගේ  වම් බාහුවේ  උඩ කොටස හොදට අල්ලාගෙන අනිත් අතින් බබාගේ කකුල් යටින්  වම් කකුල අල්ලාගෙන බාත් එකෙන්  තියනවා
ඊට පස්සෙ දකුණු අතින් වතුර  අරං බබාව හෝදනව
සති 2ක් විතර ගියාට පස්සෙ කෝප්පෙන්  වතුර  ඇඟට  වත්කරනවා
ඊට පස්සෙ බබාව අරගෙන ටවර් එකේ ඔතලා පිහදානවා
නැවුම් බෙල්ල යට හොදට පිහ දානවා
මේ මම කලවිදිහ

No comments:

Post a Comment