Friday, January 25, 2019

Valentine gift

උදේ Econ class එක .හවස සිංහල class  එක
මම class යන්න bus stand එකට ගියා.
නිෂානි ත් ඇවිත් හිටියා

නිෂානි තමයි මගේ හොඳම යාළුවා.
නිෂානි ටයි මටයි අපි දෙන්නා වගේම  යාළුවෝ දෙන්නෙක්  පෙම්වතුන්  වුන එක තමයි ලොකුම සතුට.
මගේ නිලංග  අයියයි , නිෂානි ගේ රංග අයියායි. ඒ දෙන්නත් හොඳම යාළුවෝ.
හරියට අපි හතර දෙනා  පතාගෙන ඔතාගෙන  ආවා වගේ.

අපි දෙන්නා  class එක ළඟටත් ආවා. නිලංග  හා රංග වෙනදා වගේ  class එක ළඟ නෑ. වෙනදා මේ වෙලාවට  එයාලා මෙතනට ඇවිත්.
ආ මට කියන්න  අමතක වුනා.
එයාලා අපි වගේ Class එන අය නෙවෙයි
business  කරන අය.
අපිව හම්බවෙන්න තමයි class එක ළඟට එන්නේ.
අපි දෙන්නට හරි තරහයි.
බලන් හිටියේ valentine දවසේ තෑගි ත් අරන් බලන්න  එනකම්.
ඊයේ රෑ වෙනකම් cards හැදුවා. gift box හැදුවා.ගෙදරට හොරෙන්  කොච්චර  අමාරුවෙන් ද ඒවා කලේ.
මෙච්චර මේ හැමතැනම පේන valentine එක මේ දෙන්නට පේන්නේ නෑ.
සර් කියන ඒවා ඇහෙන්නෙත්නෑ.
"මධු, රංග massage  එකක් එවලා. interval එකේ class එකෙන් අපි දෙන්නා ට එළියට එන්නලු. "
"දැන් ද මතක් වෙලා තියෙන්නේ "
කොහොම  හරි interval  එකේදි අපි දෙන්නා  class එකෙන් පැන්නා.
ෂා ඒ දෙන්නා එකම විදියට  ඇදලා.
valentine  කුමාරවරු  දෙන්නෙක්  වගේ.
දෙන්න ගෙම අතේ ලොකු පාර්සල්.
අපිට දුන්නේ නම් නෑ.
ඉක්මනට යමු අද special  film එකක් තියෙනවා  valentine  වලට .
film hall එකත් වැඩි දුරක නෙවෙයි .
අපි පයින්ම  එතනට ගියා.
"මොනවද ඔයා මල්ලේ තියෙන්නේ "
"ඒක surprise  එකක්"
"කමක් නෑ කියන්න එපා"
"තරහද"
"ඇයි පරක්කු වුනේ"
film එක පටන් අරන්. අපි ඉක්මනටම balcony  එකට ගියා.
"ඔය දෙන්නට ඇඳුම්  තෝරන්න  ගිහිල්ලා තමයි පරක්කු  වුනේ"
"මොන ඇඳුම් ද"
"මේ අපි දෙන්නා  ඇදලා තියෙන විදියට එකම විදිහට ඔය දෙන්න වත් අන්දන්න  හිතුනා ඇදලා  යමු චුට්ටක්  ඇවිදින්න ."
"කොහෙද අඳින්නේ"
"ඒකට තැනක්  ලෑස්ති  කරලා තියෙන්නේ
මේ ළඟ film එක බලලා යමු"
මට ඉවසිල්ලක්  නෑ මොන film ද
"අපි දැන් යමු අනේ film  එක ඕන නෑ"
හතර දෙනාම  hall  එකෙන්  එළියට  ආවා.
පාරට එනකොට ම ............
"අයියේ...... එපා "
ඒ මගේ එක කුස උපන්  අයියා .
එයා එතන නිලංග  ට ගහන්න යි ලෑස්තිය.
"නෑ මං මූට ගහන්නේ නෑ මෙතනද class එක යමු කෝ ගෙදර, ..... මගේ නංගී ගෙන් ඈත් වෙලා ඉදින්. "

මාව බයික් එකට නග්ග ගත්ත අයියා කෙළින්ම  ගෙදර ආවා.
"අම්මා ඔයා මෙයාව හුරතල් කරනවා
මෙයා අර නිෂානි ත් එක්ක class යනවා කියලා කොල්ලොත් එක්ක රවුම් ගහනවා.
මට වෙලාවට massage  එක ආවා."
එදා අපේ ගෙදර  ලොකු යුද්ධයක් මගේ Phone එකත් තාත්තා  ගත්තා .
මට නිෂානි ටවත් නිලංග  ටවත් පණිවිඩය ක් දෙන්න  විදිහක් නෑ.
පහුවෙනිදා  ඉස්කෝලේ ගියා.
නිෂා ත්  ඇවිත්.
" මධු මොකද වුනේ
මං ඔයා ගේ Phone  එකට ගන්න  හැදුවා ඒක දිගටම  off කරලා ගෙදරට ගන්න බය හිතුනා"
"දැන් මට Phone එකක් නෑ  තාත්තා  ඒක ගත්තා"
"නිලංග ට නම් හොදටම upset ලැජ්ජාව ඔයා අයියා  කතා කරපු ගමන් ගියානේ ."
"එහෙම නැත්නම්  අයියා එයාට ගහනවනේ"
"මටත් කිව්වා ඔයාත් එක්ක වැඩි ආශ්‍රයක්  එපා කියලා"
එතකොට හැමෝටම වැරදි මම ද
"ඉතින් ඔයත් මාත් එක්ක  තරහයි ද "
"මට රංග කියන දේ අහන්න  වෙනවා
දැන් මම එයාගේ  වෙලා ඉවරයි"
"මොකක් "
ඔය විදිහට  නිලංග, නිෂා, රංග මගෙන් ඈත් වුනා.
ඔක්කොටම  මුල අපේ අයියා තමයි.
මට කියන්න  අමතක වුනා නේ
අපේ අයියා ඉන්නේ campus එකේ මේ දවස්වල එයාට vacation.
එයා මේ දවස් වල මගේ body guard  වෙලා.
කොහොම හරි මගේ යාළුවයි ආදරෙයි දෙකම නැති කලා.

නිෂා හරියට වෙනස් වුනා.
කොයි වෙලෙත් දුකෙන් හිටියේ .
පංතියේ ළමයි කතා වුනේ රංග දැන් නිෂා ව අත හැරලා කියලා.
ඔය අතරේ තමයි ආරංචි  වුනේ රංග ටයි නිලංග ටයි අළුත්  girl  friends  ලා ඉන්නව  කියලා
මම නිෂා එක්ක කතා කරන්න හැදුවත් එයා මාත් එක්ක  කතා කරන්න කැමති වුනේ නෑ.
"ඔයා නිසා තමයි ඔක්කොම "
නිෂා ඉස්කෝලේ  එන එකත් අඩුවුනා.

"මධු ඔයාට ආරංචි ද නිෂා ට බබෙක්  හම්බ වෙලා. "
"නෑ කවුද කිව්වේ"
"අපේ නැන්දා,  පෙරේදා  රෑ නිෂා ලෙඩවෙලා මාමා ගේ wheel  එකෙන් hospital  ගෙනිහිල්ලා  තියෙන්නේ.  මඟදි බබා හම්බ වෙලා. බබෙක්  කිව්වට මී පැටියෙක්  size ලූ
පණ තිබිලා නෑ."
චමරි තව මොන මොනවද කියෙව්වා
මට කලන්තේ වගේ මම එහෙම්මම වාඩි වුනා.
"මොකද මධු "
"නෑ කලන්තේ වගේ  "
"ආ මෙයත් පහුගිය දවස්‌වල  අරයත් එක්කනේ හිටියේ "
"විකාර කතා කරන්න  එපා ........
 පුදුම යාලුවෝ තමයි. "
මට අයියා ව මතක් වුනා .
මගේ අයියාව තුරුලු  කරගන්න  හිතුනා
ඒත් එයා මේ දවස්වල  campus එකේනේ.
ඉස්සර අයියා ගෙදරින් යනකම්  බලන් හිටිය මම දැන් අයියා ගෙදර එනකම්  බලන් ඉන්නවා
නිෂා ඊට පස්සේ  කවදාවත් ඉස්කෝලේ   ආවේ නෑ
අයියා  ගෙදර ආපු දවසට පහු වෙනිදා මම අයියත් එක්ක නිෂා ගේ ගෙදරට ගියා .
එයා ලා ගෙදර අත හැරලා ගිහින්.

මේ වෙනකොට  අවුරුදු  ගණනාවක්  ගිහිල්ලා
මම campus එකේ final year
හැම අවුරුද්දකම  Valentine ළං වෙන කොට  මට නිෂා ව මතක් වෙනවා.
 නිෂා ට වුන දේ මට වෙන්න ගිය දේ තව ගැහැණු  ළමයි කී දෙනෙකුට වෙනවා ඇද්ද
ඒ හැමෝම වෙනුවෙන්  මම ඔයාලට මේක කියන්න හිතුවේ
මට කවදාවත්  ආයේ නිෂා  ව හම්බ වුනේ නෑ
දවස් දෙක තුනකට  සැරයක් FB එකේ නිෂානි දනන්සූරිය search කරනවා .
තාමත් මම හිතනවා කොහෙ හරි තැනක නිෂා ව දකියි කියලා .
අනේ එයා සතුටින්  ඉන්නවා දකින්නයි මට ඕනේ.
නිෂා ..................මේක දැක්කොත් ඔයා මට අනිවාර්යයෙන්ම  කතා කරන්න.
පූර්ණිමා  ලක්මාලි
චුට්ටිගේ ලෝකය


 

.

No comments:

Post a Comment